(+40) 744 383 560
Calea București 190B, Stefănești, Argeș

Endodonție

White Dental Clinic este interesată să-și ajute pacienții atât să-și apere dantura de probleme dentare, cât și să le rezolve orice afecțiune de care suferă, folosind tratamente moderne, efectuate de medici specializați, pregătiți să rezolve orice problemă.

Cu ce se ocupă endodonția?

Endodonția este o specialitate a stomatologiei care se ocupă cu prevenirea, diagnosticarea și tratamentul afecțiunilor pulpei dentare.

Pulpa dentară este un țesut ce se află la interiorul dintelui, compusă fiind, pe lângă alte țesuturi, și din vase de sânge și nervi.

Intervențiile din zona endodonției au evoluat foarte mult în ultimii ani. Dacă la început, medicul endodont nu avea acces vizual în timpul intervenției, acum tehnologia a evoluat atât de mult încât se folosesc aparate ce facilitează munca endodontului.

Când este nevoie de un tratament endodontic?

Tratamentul endodontic sau tratamentul de canal este necesar în momentul în care apar afecțiuni la nivelul pulpei dentare.

Afecțiunea ce poate apărea este inflamația pulpei dentare.

Dacă aceasta nu este tratată la timp, poate avea ca rezultat amplificarea simptomelor de durere. Plus de asta, pe parcursul timpului, atât dintele, cât și țesuturile sale de susținere vor fi distruse, ceea ce duce la pierderea dintelui.

Cât durează un tratament endodontic?

Durata unui tratament endodontic poate fi influențată de gravitatea afecțiunii dintelui.

Afecțiunea poate fi rezolvată într-o singură ședință de 1-2 ore sau poate fi nevoie de mai multe ședințe.

Este dureros un tratament endodontic?

Toate procedurile pentru un tratament endodontic sunt efectuate administrandu-se o anestezie locală înainte.

Tocmai de aceea, nu trebuie să îți mai faci griji că tratamentele edodontice sunt dureroase.

Sănătatea dentară este importantă!
Programează-te acum pentru o consultație!

Programează-te acum