(+40) 744 383 560
Calea București 190B, Stefănești, Argeș

Profilaxie dentară

White Dental Clinic este preocupată de tratarea afecțiunilor dentare ale pacientilor săi, însă dorim să evidențiem că este foarte important ca orice medic stomatolog să motiveze pacientul în prevenirea apariției acestor probleme, pentru a nu se ajunge la un plan de tratament.

Chiar daca dinții sunt rezistenți și puternici, este de datoria noastră să avem cât mai mult și mai bine grijă de ei pentru a nu fi nevoiți să apelăm la un tratament stomatologic.

CE ESTE PROFILAXIA?

Profilaxia este o ramură a stomatologiei care are în vedere prevenirea apariției afecțiunilor dentare.

Este important ca fiecare persoană să aloce timp și importanță unor consultații de rutină măcar o dată la șase luni.

Astfel, medicul stomatolog va putea examina situația danturii pacientului și de asemenea va putea să-l informeze dacă are nevoie de anumite proceduri pentru a-și păstra dantura impecabilă.

CARE SUNT METODELE DE PROFILAXIE RECOMANDATE DE CĂTRE MEDICUL STOMATOLOG?

Igiena orală

Este cea mai bună și importantă metodă de profilaxie.

Printr-un periaj efectuat în mod corect, pacientul scade riscul apariției tartrului din cauza plăcii dentare ce se acumulează pe dantură după fiecare masa.

Este recomandat ca periajul să se desfășoare de două ori pe zi (dimineața și seara). De asemenea, “ajutoarele” care vin lângă periajul dinților sunt ața dentară și apa de gură.

Controlul stomatolog periodic

Nimeni nu stie mai bine în ce stadiu se află dantura ta decât un medic specializat. Deoarece foarte multe afecțiuni se dezvoltă fără dureri, pacienții nu sunt conștienți de faptul că dantura lor poate avea de suferit. În fazele de început, nici măcar prezența unei carii nu este simțită de către pacient. Tocmai de aceea este bine ca un control la stomatolog să aibă loc măcar o dată la șase luni.

Astfel, medicul va putea să rezolve orice mică problemă încă de la începutul apariției pentru a nu fi nevoit să se ajungă mai târziu la un plan de tratament.

Detartrajul

Este procedura prin care pacientul, în cadrul unei consultații, poate scăpa de tartru și placa dentară, folosindu-se instrumente specifice.

Sănătatea dentară este importantă!

Programează-te acum pentru o consultație!

Programează-te acum